• وبلاگ : سيد محمد جواد ذاكر
  • يادداشت : هديه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 35 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بسم الله الرحمن الرحيم

    بسم الله الذي حي قبل كل حي

    با عرض سلام و خسته و تسليت بر شما همراه گرامي و آرزوي سلامتي براي شما ؛

    اميدوارم كه خرم و شاد و پيروز و سرحال باشيد . بدان كه حقسبحانه و تعالي هميشه و درهمه حال آزمون الهي را نسبت به عزيز ترين چيزها براي انسان انجام مي دهند تا نيروي توكل را در انسان بسنجد و ما موظفيم كه راضي به رضاي او باشيم ... برادر زاده شما مطمئنا با استناد به كلام حضرت حق در قرآن مبين كه كتاب هدايت و سعادت است در امن ترين مكان ممكن بسر مي برند و اگر سوز و اندوهي هست بايد به حال خويشتن خويش باشد چرا كه او نزد آن كسي است كه آفريننده و خالق اوست و چه كس بهتر از خالق مي تواند نگاهدار او باشد . خدايش بيامرزد و صبر بر شما و بازماندگانش عطا كند كه ان الله مع الصابرين ...

    و اما بعد : ممنونم از اظهار لطف و علاقه شما نسبت به وبلاگ سلوكيه . خواهشمندم اگر تمايلي داريد در صورت وجود شبهه و يا شبهاتي حقير را با خبر سازيد تا به اذن الله و رسوله با توضيحاتي مشروح و مفصل در خدمت باشيم .

    در حال تنظيم درس ها و مباحث هستيم و سعي بر آن داريم پس از اتمام 40 كلام ( در بخش آشنايي با لوك بي سامان ) مقدمه ا بر لزوم بينش عرفاني و وجوب سير و سلوك من الله الي الله داشته باشيم . لذا ابتدا به معرفي سلوك بي سامان پرداخته و سپس به شرح آن خواهيم پرداخت .

    اين محيط هم براي اين تهيه و تدوين گرديده تا بتوان اندكي از اين درياي بي كران را به كمك قرآن ، فلسفه ، كلام و مهمتر از همه گوهر عشق شناخت و شناساند .

    يا علي مدد

    حقير فقير ساحر علي